Drama Queenz
Jeremiah Jones och hans bästis delar lägenhet i Queens, New York. Båda drömmer om en Broadwaykarriär! Men att provspela är.... hrm... en mara!
När killarna beslutar sej för att ha en tjejkväll på landets främsta strand, Coney Island, börjar dom inse att deras semester inte bara handlar om varmkorv och fetton i tanga. Preston söker efter en slickepinne, vilken råkar vara i Trevors händer, och Davis blir hänförd av en rysk pudding vid namn Sergey och lämnar Jeremiah helt för sej själv.