Dropping In
Brittiska freeskiåkaren Paddy Graham möter sina hjältar inom freeskiing, alla är pionjärer som tänjt på gränser och förändrat sporten med nya trick och tekniker.
Paddy träffar en av freeski-sportens renegater - Ahmet Dadali. De pratar om att växa upp i bergen i delstaten New York och hur det ledde till en livslång passion för sporten.
Paddy träffar Freeride World Tour-veteranen Jackie Paaso i Sverige, där den amerikanska skidåkaren nu bor. Paret pratar om att utmana könsstereotyper - och hennes rykte om att vara vårdslös.