Eagles
Influencern Felicia och hockeytalangen Elias, barn till den före detta NHL-stjärnan Mats Kroon, flyttar från Boston till pappans hemstad Oskarshamn. En hemflytt som inte blir helt okomplicerad då de rådande hierarkierna i såväl skola som hockeylag utmanas med syskonens ankomst. Felicia hittar en ny vän i Amie samtidigt som hon får upp ögonen för hockeylagets stjärna Ludde. I rollerna: Alva Bratt, Edvard Olsson, Yandeh Sallah, Adrian Öjvindsson m.fl. Del 1 av 8: Homecoming.