Eat, Drink, Love
En grupp av kvinnor kämpar för att ta sig till toppen av Los Angeles mansdominerade krogvärld.
For Starters
Möt krogskribenten Kat Odell, konditorn Waylynn Lucas, agenten Brenda Urban, kocken Nina Clemente och PR-kvinnan Jessica Miller - fem smarta framgångsrika singlar som ständigt är på jakt efter den perfekta måltiden och den perfekta partnern.
Jessicas far besöker henne i LA och hon vill att han ska stötta henne. Saker går framåt för Waylynn och Andrew, medan Lindsay förvånas av Jessicas plötsliga beslut.
Jessica blir av med jobbet och Brenda misstänker att Lindsay ligger bakom problemen på arbetsplatsen. Kat arrangerar en tjejresa till Santa Ynez för att utforska det nya restaurangfenomenet.
Innan Jessica lämnar Santa Ynez konfronterar hon Waylynn, vars elaka kommentar orsakade hennes sammanbrott. I Los Angeles försöker Brenda att släta över konflikten med Lindsay.