Eveline's Asian Favourites
Idag inspireras Eveline i köket av det sydkoreanska köket. Hon lagar rätten kalbi, revbensspjäll, och tteokbokki, en god och kryddstark risrätt.
Idag dyker Eveline ner i det japanska köket för att visa hur man gör tempura-räkor i shisoblad. Och så gör hon donburi, den japanska versionen av poke bowl.
Eveline får idag hjälp i köket av ingen mindre än Guus Meeuwis. Tillsammans lagar de Iberico revbensspjäll med sötsur sås. Och de gör dumplings med svamp och tryffelsås.