Everyday Eileen
Eileen Gus uppgång som vintersportstjärna har varit inget mindre än anmärkningsvärd. Den här serien dokumenterar hennes resa från gymnasieelev i San Francisco till världsstjärna i freeskiing.
Big lifts on take-off and Stanford accepted
Friåkaren Eileen Gu lever flera olika liv: student, modell, idrottare, allt på samma gång, men "att vara tonåring och göra tonårssaker" är också en del av planen.
Making X Games history
Friåkaren Eileen Gu gick in i Winter X Games 2021 som en Aspen-rookie, men blev snabbt omtalad i skidorten Buttermilk när hon vann tre medaljer i Colorado, USA, och skrev historia.
Från bergen till landningsbanan - freerider Eileen Gu har sina fötter i olika världar: "Båda har mycket kreativt uttryck, tar mig ut ur min komfortzon och kräver mycket självförtroende."
Freeskidåkaren Eileen Gu vinner två guldmedaljer och en bronsmedalj i FIS World Championships trots ett brutet finger och en tumme som hamnat ur led.