Evil Lives Here: The Killer Speaks
På dagen är Lorenzo Gilyard en omtyckt yrkesman. På natten är han ett monster som våldtar och mördar prostituerade.
Patrick Pidocks dotter levde i ständig rädsla för sin fars plötsliga, våldsamma utbrott. Men ingen kunde ana vad han verkligen var kapabel till.