Explorers: Adventures of the Century
Following Annelie Pompe on her quest to become the highest Mt. Everest and lowest freediving woman in the world.
Joe Vogel crosses an unforgiving desert in Bolivia's vast salt lake known as the Salar de Uyuni; after an aborted attempt with a partner a year ago, Vogel makes the perilous journey solo.