Farm Rebellion
Benedikt Bösel var investmentbankir innan finanskrisen satte in och tog med sig frågor om mening. Idag är han en bonde, en visionär, som leder ett ungt team som testar ett nytt sätt att odla i kampen mot klimatförändringarna.