Favourites By
Idag på Favourites By bestämmer sig 24Kitchen-kocken Lange Frans för att göra spaghetti med tomatsås och köttbullar med hjälp av ett recept som han lärt sig av sin far.
Idag på Favourites By tillagar 24Kitchen-kocken Hugo Kennis ankbröst med balsamvinäger, samt kanderad kumquat och bräserad kalvkind med svamp och fänkålsrisotto.
Idag på Favourites By kastar 24Kitchen-kocken Estée Strooker ihop en kycklingragu, pannkakor med limoncello, farinsocker och smör med ett kryddigt rött iste.
Idag på Favourites By gör 24Kitchen-kocken Roberta Pagnier crema di burrata med tomater, ossobuco alla milanese med gremolata och saffransrisotto och sgroppino med lakrits.