Fired Up!
Yi-hsuan är nybliven chef på Jin Lai Hao och måste ta hand om sin första konflikt mellan anställda.
Jin Lai Hao kan öppna på nytt och Lu-yung ställs öga mot öga med någon från det förflutna.
Lu-yung drar igång sin plan tillsammans med en medhjälpare, medan Yi-hsuan letar reda på hjärnan bakom de dåliga recensionerna.