Fix My Frankenhouse
Efter år av renoveringar har ett pars hus fått en labyrintliknande planlösning med sju olika sorters golv. Mike och Denese vill få huset mer enhetligt.
Ett par som bor kvar i hans ungkarlslya behöver hjälp med en uppdatering. Mike och Denese försöker hitta en inredningsstil som båda gillar.
Ett par som är nyblivna pensionärer har flyttat in i ett hus som verkligen behöver en uppgradering. Mike och Denese jobbar med att få in ljuset och skapa rymd.
Efter år av pendlande har ett par slagit sig till ro i Rehoboth, men deras nya hus har en udda planlösning. Mike skapar bättre flöde och Denese fixar köket.