Fixi in Playland
Fixi and Elis live in Playland where they make sure that movies and series come out, prevent movie disruptions and go on adventures where they search for things that have disappeared.
Tech Fixer Fixi
Welcome to have some fun in Playland and with your new friends Fixi and Elis who make sure that all movies and series come out as they should. This time the drone Elis asks Fixi to tell how it went when she moved to Playland.
It is Elis' birthday and Fixi fantasises about a package with unknown content to surprise him. But when they hear knocking sounds from inside, Eli gets a bit nervous, because he knows very well what fantasy things can mean.