Flight To You
Gu Nan Ting (Wang Kai), a strict and disciplined deputy head of the passenger flight department at Luzhou Air, is tasked with training and mentoring young pilots. His challenging journey begins when he meets Cheng Xiao (Tan Song Yun), a determined female civil aviation pilot who aspires to fly commercial routes. Initially skeptical of her abilities, Gu Nan Ting must overcome his prejudices as they are forced to share the same cockpit and navigate high-stakes scenarios together. As they work closely, their professional relationship evolves, testing their skills and mutual understanding. This is a 2022 Chinese drama series directed by Wang Zhi.