Free Rein
En 15-åring från Los Angeles tillbringar sommaren i sin mammas barndomshem på en ö utanför Englands kust, där hon lär känna en mystisk häst.
Close Up
När Mia kräver att få sitta på Raven under en fotografering måste Zoe lugna den vilda hästen så att den kan sadlas. Samtidigt snokar Rosie i sin mammas barndomsdagbok.
Mia bjuder Rosie på övernattningsfest. Zoe och hennes vänner hittar en graverad ridpiska som kan ha glömts kvar av hästtjuven.
Zoe får reda på varför mamman förbjudit henne att rida. Jade avslöjar en hemlighet om Ravens förflutna, och Becky bevisar för Ben att hästar är bättre än fyrhjulingar.