Friends: The Game Show
The One With the Chest Wax
En älskad karaktär ur tv-serien Vänner testar de tävlandes kunskap och lagen möts i en Ugly Naked Guy-version av charader.
Tre lag hoppas på en plats i finalen och gräver djupt i Vänner-kunskap som Phoebes låtar, ikoniska gräl och platser.