From Now on, Showtime!
Cha Cha Woong (Park Hae Jin) is a popular if somewhat sardonic stage and TV magician with a taste for the spectacular. His tricks dazzle audiences, but little do most people know – he has a gang of secret “employees!” In fact, these are no ordinary magician’s assistants: They are actually ghosts. But Cha Cha Woong is not afraid of beings from the spirit realm – in fact, he treats them as members of staff...and they, in turn, believe him to be their “boss.” One day, his path crosses with that of Go Seul Hae (Jin Ki Joo), a young, passionate police officer who can also see ghosts – but is afraid of her abilities. He attempts to brush her off when she investigates an incident connected to one of his magic shows. But she soon realizes that the magician’s unusual abilities could be the perfect crime-fighting tool. She manages to convince him to join the police force in its efforts to catch fiendish criminals – and use his ghostly “employees” to help foil evil masterminds! But in the course of their unorthodox partnership, could romance also make an appearance on the scene? “From Now On, Showtime!” is a 2022 South Korean drama series that was directed by Lee Hyeong Min and Jeong Sang Hee.