Fry Me to the Moon
Lu Zhen Zhen (Song Yi) abandons her ambitious Beijing career to follow love to Chengdu, where she reunites with her best friend Gu Man Ting (Li Chun), who recently escaped a troubled marriage. The two women start working together at a local restaurant, but their friendship is challenged when Liang Qing Ran (Charmaine Sheh), a successful female restaurant entrepreneur, enters their lives. As they navigate professional and personal challenges, the trio must find a way to collaborate and achieve success. This 2024 Chinese drama explores the complexities of friendship, career, and personal growth in the competitive restaurant industry.