Full House Take 2
"Full House 2" follows Lee Tae Ik (No Min Woo), a successful K-pop idol driven to reclaim his childhood home after losing his parents. As half of the duo TAKE ONE with Won Kang Hwi (Park Ki Woong), Tae Ik's goal becomes complicated when Jang Man Ok (Hwang Jung Eum), a former martial arts instructor, becomes their stylist to repay a debt. A dynamic love triangle emerges between the perfectionist Tae Ik, the free-spirited Kang Hwi, and Man Ok, creating tension and romantic complications. This drama is a sequel to the popular 2004 "Full House" series, which was based on a manhwa by Won Soo Yeon and originally starred Jung Ji Hoon and Song Hye Kyo. This is a 2012 South Korean romantic comedy series that explores themes of love, ambition, and personal redemption.