Ghost Brothers
De tre bästa vännerna Dalen, Juwan och Marcus har alla varit med om paranormala upplevelser som små. Nu när de är äldre är de inte rädda för att leta efter svar. Deras uppdrag är att besöka hemsökta platser I USA och bevisa att spöken finns.