Golf's Greatest Holes
Följ med den tidigare Ryder Cup-kaptenen Paul McGinley och TV-personligheten Chris Hollins på en resa för livet när de spelar på de bästa golfbanorna på Irland.
Det första stoppet i vår serie är Castro Marim, i östra Algarve. Denna vackra bana spelas av Paul och Chris på deras turné i södra delen av Portugal.
Avsnitt två börjar på Salgados i Algarve, där Chris spelar det 7:e hålet, ett par 4. Chris njuter av en underbar eftermiddag i solskenet när han tar sig an den palmkantade banan.
Chris och Paul spelar det 16:e hålet på Royal-banan i Vale do Lobo, som är lite skrämmande eftersom den ligger högt uppe på en klippa med utsikt över Atlanten.
Paul och Chris börjar på Quinta do Lago Laranjal i Algarve, den nyaste av de tre banorna på Quinta do Lago. Duon spelar det 18:e hålet, en intressant riskbelöning par 5, vid sjön.
Avsnitt fem börjar nära Lissabon, på Penha Longa, i det vackra Cascais-området. Denna bana uppe på en kulle ger Paul och Chris en chans att spela det sjätte hålet, ett dogleg par 4.
På Aroeira, nära Lissabon, spelar Paul och Chris det 14:e hålet, ett par 3 som skyddas av vatten och ramas in av fantastiska pinjeträd.