Good Monsters
Fritzi är på ett desperat uppdrag för att rädda sin drogberoende man. För att finansiera hans rehabilitering planerar Fritzi att råna makens langare. Langaren, en småbrottsling som tyngs av sin fars sjukvårdskostnader, slår sig ihop med Fritzi. Deras mål är att lura den stora bossen, i en gripande berättelse som utspelar sig under 24 tumultartade timmar.
Fritzi hittar sin man helt påtänd i badkaret och konfronterar hans langare. Samtalet går dock inte riktigt som Fritzi hade hoppats.
Fritzi vill prata med sin terapeut, langaren Harko tvingar sig på henne och följer med henne. Han avslöjar sin plan för Fritzi inför den förvånade psykologen.
Fritzi och Harko har satt sin plan i verket. Men en gråhårig man är allt annat än glad över det.
Fritzi blir drogkurir mot sin vilja och hamnar i en livsfarlig relationskonflikt.
Fritzi och Harko fastnar i en poliskontroll. Kommer de att komma undan den här gången också?