Gordon, Gino And Fred's Road Trip
Tre stora egon – en liten husbil. Gordon, Gino och Fred lastar husbilen igen och ger sig ut på ett europeiskt äventyr.
Grabbarna är i Andalusien i södra Spanien och letar upp de smakligaste tapasen och smakfullaste flamencon.