Amerikansk dokumentärserie från 2016.
Secrets Of The Desert
När Shauna Tiaffay hittas mördad blir maken George huvudmisstänkt. Han har ett alibi, men en hemlighet slår en till synes perfekt familj i spillror.
När 19 år gamla Devon Guzman hittas död i sin bil försätts hela samhället i chock, men utredarna upptäcker att Devons kärleksliv kantades av svartsjuka och svek.
År 1987 börjar det dyka upp lemlästade kvinnokroppar i Delaware. Utredarna måste kasta sig in i en mörk värld när de letar efter delstatens första seriemördare.
År 2004 försvinner Loretta Bowersock när hon är ute och shoppar. Utredarna har svårt att hitta någon misstänkt - tills de får reda på Lorettas chockerande hemlighet.
Frun och mamman Sandra Duyst verkar ha allt, men hon kämpar med depression. När hon dör verkar det röra sig om självmord - tills det kommer ett meddelande från andra sidan graven.