Gremlins: Det vilda gänget
Sam, Elle, Gizmo och Shanghai kämpar mot övernaturliga varelser i Amerika och måste återigen rädda världen från klorna på en ny grym flock Gremlins.
Sams, Elles och Gizmos tillit till varandra sätts på prov när de blir förföljda på ett tåg.
Allas nerver testas när Sam, Elle och Gizmo följer Farfars karta genom en mörk och farlig skog.