Gumball: Darwins Årsbok
Darwin börjar leta efter en bild på Carrie för omslaget till skolans årsbok. Men det slutar med att dem tillsammans minns alla spökliga och roliga äventyr de haft tillsammans.
När Darwin frågar sina vänner om vilken lärare som borde vara med på omslaget till årsboken så kämpar de med att hitta en värdig kandidat!