Hackerville
Lisa, Adam och Cipi är på flykt undan Borisov, och måste leva utanför samhället för att hålla sig undan.
Efter att med nöd och näppe ha lyckats fly undan Borisov gömmer sig Lisa, Adam och Cipi i en öde by.
Borisov försätter Adam i en svår situation. Lisa ber Cornels och Cipis hackervänner om hjälp.