Hajarnas haj
Häftiga hajar: kampen mellan könen
Bevittna en hajtävling som inte liknar någon annan, där vithajar möter varandra i häpnadsväckande styrketester. Riskera allt med hajspecialisten Dr. Riley Elliott när han försöker svara på en urgammal fråga: Vilket kön är överlägset?