Head Over Heels
Seong-A, en schaman som går på high school och börjar bli uttråkad i livet, möter Gyeon-U upp och ner vid sitt altare. Är det hans öde att dö?
Seong-A följer Gyeon-U trots att han misstänks för mordbrand. Ännu en brand bryter ut, och Seong-A kastar sig in i lågorna. Allt av en enda anledning!
Seong-A är den enda vid Gyeon-Us sida på begravningen. Hennes uppdrag som amulett börjar! Hon håller händer, gör armkrok, allt för att avvärja ondska.
"Vi håller oss fuktiga." Konstig kärleksbekännelse, men hjärtat slår fort! Men tänk om Seong-As hemlighet är kopplad till Gyeon-Us djupaste sår?
Gyeon-U tappar förtroendet för Seong-A när han inser att hon är nåt han verkligen hatar. Seong-A tappar sin kraft som amulett, och då öppnas sår.
Seong-A får veta att Yeomhwa njöt av Gyeon-Us lidande. Seong-A konfronterar Yeomhwa för att rädda Gyeon-U medan han upptäcker hennes förflutna online.