Headhunters
Manipulator and headhunter Roger Brown has just landed a job at an exclusive recruitment agency when he falls in love with Diana and realises he needs quick cash to win her heart. The solution is to try his hand at art thievery.
Headhunter Roger enters headhunting agency Alfa with a forged CV and a lot of guts. Wanting to impress the lovely Diana, he rents a flat he cannot afford.