Heesu in Class 2
Hee Su's (Ahn Ji Ho) life revolves around his best friend (and secret crush) Chan Young (Cho Jun Young), to the extent that his classmates know him as "Chan Young's friend" instead of by his own name. He's content with helping Chan Young with whatever he needs, from providing moral support or listening to his girl problems, as long as he can stay by Chan Young's side. But one day, Hee Su suddenly finds himself as the school's new advice expert, pushing him into the center of attention – but he doesn't know how he can give anyone advice when he can't even help himself! This drama was adapted from the webtoon of the same name by Lily Zuzu.