Hello, My Twenties!
Fem kvinnliga universitetsstudenter med olika personligheter, ambitioner och smak när det gäller män flyttar in tillsammans.
Förutom att gå i skolan arbetar Jin-myung dag och natt för att försörja sig. Hon har inte tid med någon romantik, men en kille på jobbet antyder hela tiden annat.