Hellsing Ultimate
The vampire Alucard is the Hellsing Organization’s deadliest weapon in its mission to protect England from satanic ghouls. With recently-turned policewoman Seras Victoria as his servant, Alucard haunts the shadows as a sinister force of good.
The Hellsing organization recruits mercenaries in the wake of a devastating attack on headquarters.