Her Private Life
Ryan ber Duk-mi att fejka en relation med honom. Och då kan inte Eun-ki slita blicken från henne.
Efter resan tänker Duk-mi mycket på Ryan. Efter några drinkar tar sig Duk-mi och Ryan till hans hem.