Sydafrika: Mördarens vagga
Hostile Planet med Bear Grylls är en banbrytande naturserie som tittar närmare på några av Jordens mest ogästvänliga miljöer. I sex avsnitt utforskar vi extrem kyla, hetta, torka, höjde och djup och får se de fantastiska sätt på vilka djur anpassat sig för att överleva i extrema miljöförhållanden.