How to Adventure
Efter att ha cyklat runt Afrika och rott från Afrika till USA är Riaan Manser en av de skickligaste äventyrarna.
The Surfing Midwife
Riaan och barnmorskan Margreet åker till Plettenberg-buktens flygplats för att hoppa fallskärm. Trädgårdsrutten är känd för sina fantastiska vyer.
Riaan träffar Kapstads-chefen Reuben för att djuphavsfiska. Ut till Kappunkten, en fantastisk plats för gulfenad tonfisk och dorado.
Arkitekt och fastighetsutvecklare Greg möter Riaan för att göra något de flesta 20-åringar skulle kalla extremt, canyoing genom Stormfloden!
Efter att ha fått punktering i den oförlåtande Kalahari-terrängen möter Riaan 4x4-experten Andre och de åker ut i Kalahari-vildmarken.