Hullabalooba
Hullabalooba är en berättelse om de dagliga tabbarna av tre pirater, en papegoja och två måsar. Den tar plats på piraternas fartyg, Ms.Fortune, som seglar de sju haven. Kapten Habhab har använt sina sista mynt på en begagnad skattkarta och tror att den här kartan kommer att leda honom till otänkbara rikedomar.