Human vs Hamster
Ett innovativt tävlingsprogram där människor och hamstrar gör upp i episka kamper där deras skicklighet, styrka och smidighet sätts på prov.
Teachers and Nurses
Lärare och sjuksköterskor gör upp mot fyra mäktiga hamstrar innan ett lag tar sig an Shadow i finalen.
Advokater och wrestlare kliver in i ringen – eller hjulet – mot välbekanta fiender samt den nyaste pälsbeklädda utmanaren: The Professor.
Hamstrarna gör upp mot brandmän från Rhode Island och New Jersey i en labyrintutmaning.
Dansare och magiker står för motståndet innan Lightning försöker stjäla rampljuset i Escape the Cage.