Hundred Million Stars from the Sky
A cat and mouse game begins between a chef and a detective investigating a presumed suicide that turns out to be a murder.
Jin Kang and Seung Ah meet Moo Young while at an exhibition; Jin Kook, Jin Kang's old brother, starts investigating a murder.
Jin Kang meets Seung Ah's boyfriend; Moo Yeong insists that he and Jin Kang have met somewhere before.
Jin King visits the brewery where Moo Yeong works; Moo Yeong ignores calls from his girlfriend, Seung Ah.
Jin Gook thinks that Moo Yeong may be connected to Mi Yeon's death; Moo Yeong denies being involved; Jin Gook meets with a witness.