Hunting Hitler
Enligt hemliga dokument som släpptes av FBI 2014 kan det vara så att Adolf Hitler överlevde andra världskriget och att han flydde till Sydamerika efter nazitysklands fall. I den här serien undersöker ett team, lett av CIA veteranden Bob Baer och krigsförbrytarutredaren John Cencich, om Hitler faktiskt överlvde och lyckades med historiens mest häpnandsväckande försvinnanden.