Ice
En postapokalyptisk katastroffilm med Richard Roxburgh och Sam Neill i huvudrollerna. Global uppvärmning utlöser en världsomfattande katastrof och panik. Med påkostad produktion skildrar Ice ett skrämmande och trovärdigt scenario där mänskligheten står maktlös inför naturens raseri.