Idol Festa Attack
K-pop fans across South Korea are in for a surprise – literally! Hit idol groups like NCT Dream, TOMORROW X TOGETHER, and more will visit various cities across the country based on fans’ requests, where they’ll host pop-up events that feature local specialty items to help spread the word about all that Korea has to offer. The groups will follow up with live performances, bringing extra joy to fans who live outside of major cities that don’t often see tours.