Inside: Alexander Gustafsson
I Inside: Alexander Gustafsson ges en unik inblick i förberedelserna inför fighten mot Jan Blachowicz i Hamburg och Glover Teixeira i Globen. Han talar ut om livet utanför oktagonen och hur han påverkades att gå från hyllad till ifrågasatt.