Jellystone!
Utspelar sig i den charmiga staden med samma namn, Jellystone, och följer en ensemble av Hanna-Barbera-karaktärer när de lever, arbetar, leker, och (som allt som oftast), förstör staden på något lustigt sätt tillsammans.
Yogis magbesvär
När Cindy hjälper Yogi med att installera en kärnkrafts-mage i honom, förvandlas han till en ostoppbar ätar-maskin. Hon måste hitta ett sätt att omvända hans aptit innan han äter upp hela staden.
En kokosnöt att minnas
Jabberjaw drömmer om att en dag bli chefsassistent i Magillas butik. När en kokosnöt träffar Magillas huvud, använder hon Magillas plötsliga minnesförlust för att äntligen få sitt drömjobb.
Jellystone-barnen bestämmer sig för att klä ut sig till Herr Flabby Dabby Wabby Jabby, för att kunna se en efterlängtad biofilm för vuxna.
Yogi gör en deal med Shag Rugg så att han kan ta sig in i Catanoogas Ost- och lekland; en pizzeria och lekplats för barn.