Just Jillian
USA:s tuffaste tränare, Jillian Michaels, avslöjar okända sidor av sig själv i denna serie. Hon är fast bestämd att expandera sitt märke samtidigt som hon jonglerar att vara en fru och tvåbarnsmamma.