Kabukichou Sherlock
Kabukicho är ett nöjesdistrikt i Tokyo där Sherlock Holmes och hans kollegor ställs inför mystiska fall. Bland hans berömda fall finns Jack the Ripper, som polisen inte lyckas fånga. Sherlock får hjälp av John H. Watson.