Katie's New Life
Katie är en ung och ekonomiskt kämpande servitris som drömmer om att bli arkitekt. Hennes gråa vardag får en dramatisk vändning när hon blir inbjuden till en exklusiv nattklubb av Martin, en charmig men mystisk man. Utan att Katie vet om det är Martin inblandad i en kriminell undre värld och ser Katie som den perfekta personen för en ondskefull plan som hans chef har iscensatt.