Knights
Men in Iron
Vilka och vad var riddarna? Hur levde de? Slottsbyggare, kungliga hantlangare, stridsentusiaster och heliga krigare i ett - de är bland historiens gåtor. Livet för män som Heinrich Thangeln och Reinbold von Rappoldstein illustrerar tydligt hur en vanlig ryttare så småningom kunde bli en riddare.