Yi Xinhua firar sin födelsedag samma dag som hans varuhus Xinhua firar 10 år. Hans förlorade dotter Zhongyu återvänder med blandade reaktioner från familjen.
Zhongyu lyckas fly från kidnapparna och ber sin familj om ursäkt. Därefter får hon en arbetsuppgift av sin far.
Zhonglings nya parfym gör succé i Shanghai. Vice ordförande Wang byter ut förpackningen från Jiangxi till en från Japan för att sätta dit Zhongyu.