Let Me Be Your Knight
Leader and producer of the globally popular idol band, Luna, Yoon Tae In (Lee Jun Young) is considered by many to be the world’s greatest idol. A true musical genius, Tae In’s music has gained him an unprecedented global following, but his worldwide fame comes at a price. With the failure of the band’s most recent album, Tae In has begun to show signs of somnambulism, or sleepwalking. With stress mounting, Tae In’s sleepwalking problem is only getting worse, leaving him to wonder how he’s ever going to get this new problem under control. Working as a tour guide, In Yoon Joo (Jung In Sun) really only has one goal in life: to someday own the house of her dreams. Though her current job isn’t doing much to help her achieve that dream, she finds herself in an unexpectedly promising position, after a chance encounter with the world’s most popular idol, entangles both of their fates. Taking advantage of the situation, Yoon Joo somehow manages to scam her way into Luna’s residence; where she is quickly asked to cure Tae In’s condition. Though not at all qualified as a doctor, Yoon Joo agrees to pose as Tae In’s “doctor”; but living with a man who believes he’s the center of the universe isn’t easy. Despite their rocky start, Yoon Joo does her best to help Tae In; but no matter how hard she tries, nothing she does seems to be good enough. Will she be able to help this self-centered idol overcome his own obstacles or will she end up becoming the biggest obstacle of all? A light-hearted romance, “Let Me Be Your Knight” is a 2021 romantic comedy directed by Ahn Ji Sook.